Hej

Hej Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag ska försöka blogga mer .

Men min morfar kommer idag och kollar hur jag bor här med min familj ! :D
Det ska bli jätte kul men jag vill veta hur länge de kommer att vara här för jag är jätte sugen på att bada på Sydpolen som jag inte fick förra gången för då hade de någon grej så den var stängd.

Iaf om vi åker idag så ska jag åka med Mikaela min Bästis !!!
Men måste ringa henne först och kolla om det går för henne....

Men iaf jag vaknade typ nyss och jag hade det jätte roligt under helgen !!!!!!!
På Fredagen så var jag hemma hos min kompis Bea V :D Vi hade tjej kväll !
De som var där var : Bea V , Bea C , Jag och Diana <3<3<3 :D
På Lördagen så åkte de hem till mig och sen hade vi jätte roligt här hemma hos mig <3<3 ! Vi spelade Xbox och sen så gick vi ner och köpte godis och hyrde film !

Vi hyrde Vampyrer suger ! Den var jättebra :D <3<3<3
Men förra helgen tror jag det var.....Så kollade vi på en skräk film ! Den heter Mirrors den var läskig men inte lika läskig som jag trodde den skulle vara :D <3<3<3<3 Det finns en Mirrors 2 , Den ska vi se snart :D Ska bli så kul !! <3

Men aja har inte så mkt mer att säga <3
Bloggar snart igen :D Hoppas jag .......Ska försöka :D <3<3<3<3

Hejdå :D <3<3<3 / Jessica :D <3<3<3

Hej alla !

Hej förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har prov snart och jag har varit upptagen... För jag tränar till den..
Jag kan visa en liten bild som e jätte sööööt ! Det är min Fasters hund ! :) :D
Haha den e jätte rolig :P
Men jag har tråkigt ... E hemma själv för brorsan och mamma åkte och köpte en ny nintendo till min brosa för han lämna in den till några som skulle laga den men de tappa bort den så han fick typ en ny ...:P
Men aja jag bloggar snart ska vara på datorn lite och smsa och kolla tv hahaha

Hejdå // Jessica <3

Heej nu sitter jag i klassrummet och det ä...

Heej nu sitter jag i klassrummet och det är jätte stökigt men aja jag bryr mig inte så Mkt men förlåt att jag inte har Bloggat på länge men jag går varit med min familj och a lite andra saker men jag Bloggar lite senare min lärare e här hejdå<3 / Jessica<3<3<3


Haha

Den här hitta jag på Fb <33

hahaha


Dotter : hej mamma. jag ska in i mitt rum med mig pojkvän

mamma: ok gör inget dumt

*dottern och pojkvänner går in i sovrummet*

Dottern skriker :Baby ,Baby,baby ohh!

*mamma springer in e hennes sovrum*

Mamma: vad gör du ?!?!

dottern: mamma vi har sex, gå ut!

Mamma : Åh tack Gud ! jag trodde du lyssnade på Justin Bieber





hahahahahha OMG

Camillas header <3

Vad tycker du Camilla komentera <3

Godmorgon !

Godmorgon ! Jag spelar på datorn nu och har lite tråkigt men jag bloggar nu på morgonen för att om jag är upptagen på dagen så kan jag ju inte blogga.

Jag vaknade nyss och när jag vaknade så trodde jag att jag var försenad till skolan´.
Men jag kom på att det var Lördag idag... Hihi <3

Igår lekte jag Kurra gömma Med min familj och det var jätte roligt ! Hihi
Och sen så prata vi om olika grejen, Klockan blev då klockan halv 1 och jag var jätte trött men aja ...:)

Ska vara på datorn och kolla lite bloggar men jag bloggar sen idag igen :)
Hejdå / Jessica <3<3<3<3

Hej !

Hej förlåt att jag inte har bloggat på länge men som vanligt fullt upp ..
Men jag ska verkligen försöka att blogga mer <3333 Just nu kollar jag på Lets Dance a med min familj och det är roligt för det är ju fredagsmys som ni kanske visste <33
Jag saknar min bästis Camilla sist vi träffades var typ ... Innan November :( Det är så länge sen men jag ska gå hem till henne elr så kommer hon hit :)

Hennes blogg är www.caamillass.blogg.se
Hoppas ni läser den för den är en jätte jättebra blogg <333333

Jag längtar tills jag ska få ett eget rum ... Mamma säger att det kommer att bli klart i vår så jag får vänta men a :)
Jag och min lillebror vill ha ett eget rum nu !! Men det tar tid....

Aja ...
Igår så hade vi något möta och vi skulle lyssna på en man som heter Patrick han skulle berätta om sitt liv...
Jag kan berätta lite vad han sa :

Han föddes I Nacka, Hans mamma drack mkt och hans pappa slog honom hela tiden ..
Han gick inte i skolan så mkt, Jo upp till 5:an och sen så skolkade han och gick med i en gäng... I gänget så var han tvungen att slå folk som var i andra gäng a
Och han börja dricka och knakar när han var 11 år och a han hade det skit jobbigt....
Men han var tvungen att gå till en så här mentalsjukhus elr vad det heter men a och där var en kvinna som hjälpte honom och han bodde där jätte länge vad jag kommer ihåg....
Men hon som var chef sa att han skulle ringa sin mamma och pappa och säga att han älskar honom för det hade han aldrig sagt förut och ingen hade sagt det heller till honom .
Så han ringde och sa det och de sa jag älskar dig och jag saknar dig han sa att han visste att han skulle få börja om på nytt..
Men det gick några år och han blev vuxen och nu har han två barn ...
Och hans mamma dricker inte och hans pappa slår aldrig honom mer ! Jag tycker att det är väldigt modigt att säga allt det där för jag kanske inte skulle säga jag vet inte ....

Men det var lite om vad han sa ..
Skönt ingen skola imorgon ! Men a jag har bråkat med en kompis Som heter Lollo men jag vill inte säga vad som hände för hon är arg för ingenting och så men aja jag bryr mig inte ....

Jag längtar till Sommaren och sola ! Skönt !... Och så fyller jag år då :)
Tur att det inte är skola då för då skulle alla sjunga för mig ...<33


SAKNAR MIN PAPPA !

Jag saknar mn pappa a men jag gör det typ varje dag för jag bor här i sverige och han bor i usa och sist jag träffa honom var julen 2007 ungefär ..
Men jag har webbkamera med honom och så har jag en telefon .. :) :P ;)

Men jag har inte mkt att säga så jag bloggar senare ikväll kanske elr imorgon :) <333

PÖZZ PÖZZ !
Hejdå / Jessica <3

Hej !

Ni har ju sett min nya header ! Jag älskar den ! Förlåt att jag inte har bloggat på länge men aa ni vet som sagt :)
zJag bloggar lite senare för jag gör läxor som jag fick ... Hejdå Jessica :)

Header

som ni kanske ser så har Jessica en nu header/desingn den har jag Lovisa gjort www.lollobff.blogg.se elr nt designden har en som är medlem på www.bloggdesign.nu gjort.
jag la bara in hennes header jag gjorde inte den det var Hon själv.
Hoppas hon kommer blogga mer nu när hon  har fått en ny design.
//Lollo


Heej förlåt att jag inte har Bloggat på lä...

Heej förlåt att jag inte har Bloggat på länge men ni vet som vanligt så har jag haft Mkt att göra och a men nu så kollar jag på en film med min lillebror men aja om någon vet hur man gör en egen header till Bloggar så komentara snälla jag vill så gärna ha jag vet hur man gör men asso det funkar typ inte men om någon vet och kan hjälpa mig så Komentera snälla<3 men aja har inte Mkt att säga men Jag kan Blogga liter senare ikväll eller imorgon<3 hejdå<3 Jessica<3<3<3<3


Hejsan !!

Hej ! Nu är det 2011 !! Jippi haha men det ska bli jätte roligt ! Men förlåt igen att jag inte ha bloggat på länge men har haft fullt upp men ni ska få se en rolig bild som jag hitta hehehe :) Men aja nu kommer den :)

Hehe jag gillar den :)

Aja men jag ska göra någonting annat nu ....
Hejdå / Jessica<3<3<3<3

Heej

Nu är jag hemma hos Lollo och vi ska på bio !!! Vi ska se Narnia och det ska bli jätte roligt......
Men vi ska gå snart och vi fixar oss lite nu så :P Men aja det var de jag skulle säga hejdå !!!!

Heej! Förlåt att jag har inte Bloggat på v...

Heej! Förlåt att jag har inte Bloggat på väldigt länge men jag har varit så upptagen! Mamma och min låtsaspappa kom hem på morgonen på julafton och vi hade ingen julgran! Men det ordna sig vi handlade mat först och vi såg att det var slut vi mat affären men det fanns bauhouse eller hur det stavas aa och vi åkte upp och det stog: Heej vi har stängt idag ta en julgran! Vi fick en julgran gratis! Vi hade så jävla tur! Sen vi öppnade presenter efter maten och jag fick kläder smink en bok en platt tång och en katter fin ängel av om lillebror , jag älskar den och så fick jag hårfärg! Jag hår färgat mitt hår nu till mörk brunt! Det är så fint jag älskar det! Men aja sen har jag varit med mina kompisar och min familj så jag hår haft väldigt fullt men bra att jag Bloggar nu än aldrig men jag Bloggar när jag kommer hem till Lollo jag berättar sen vad jag ska göra idag aa lite så men ha det så bra! Hejdå / Jessica<3<3<3


Hej, förlåt att jag inte Bloggat på länge ...

Hej, förlåt att jag inte Bloggat på länge men varit men jag Bloggar senare


Läskig bild!!!

Läskig bild !!!! Den här hitta jag på Fb


Hejsan Allihopa!!

Hej nu bloggar jag framför datorn, jag kom hem från min morbror för ganska länge sen men nu är jag hemma och det är så skönt!!! Men jag har inte mkt att säga just nu men detta var ett kort inlägg =P

Hejdå / Jessica <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag e hos min morbror nu och vi kollar på ...

Jag e hos min morbror nu och vi kollar på tv<3 det är jätte kallt ute idag! Men jag hade Mkt kläder på mig =p men aja kollar på Mtv nu och det är Cribs och jag tycker att det är roligt<3 jag Bloggar från mobilen nu för jag vet inte om jag får låna datorn men jag ska typ hem tidigt imorgon typ direkt när vi har vaknat så men då det tar 47 minuter att åka där jag bor men det är inte så långt tycker jag iaf<3 men men men jag tänkte säga någonting men kommer inte ihåg vad!... Men det tar någonting iaf men jag kommer på det strax tror jag men aja jag har precis pratat med camilla och hon har ont i magen men hon har någonting asso hon äter ingenting så det är kanske därför hon har lite ont i magen men jag tycker synd om henne väldigt Mkt men det kommer att gå över camilla det kommer att gå bra allting kommer att vara borta snart ( det var till camilla ) men aja har ni haft det bra Elr dåligt Komentera<3 men läggas haft det jättebra och det är så skönt nu att man kan sova hur länge man vill Hahahaha<3 men iaf det är jävla reklam nu jag hatar reklam! Men det finns för att typ för om man vill kolla så liksom så om na vill gå på toa så måste det ju finnas reklam annars missar man det man vill se men aja det har kommit tillbaka nu men jag kan nog fortsätta att Blogga<3 men jag vill ha såna hus som dem har men det är typ jätte dyrt men jag är Mkt nöjd för det jag har men jag tycker att det är inte överdrivet Mkt asso det är ett vanligt hus jag bor i<3 Bloggar senare hejdå / Jessica <3<3<3<3<3


Hej allihopa! Hur har ni det? Jo, jag har ...

Hej allihopa! Hur har ni det? Jo, jag har det jätte bra jag ville Blogga lite<3 men imorgon ska jag till min morbror och sova över, jag vill inte det för att jag vill sova hemma imorgon<3 men jag ska ringa mamma och fråga om typ min morfar kan komma hit och sova över här för att vi har alla våra saker här och allt för vi kan ju inte liksom ta med allt Hahaha det skulle vara konstigt jag ska bara sova där en natt och jag ska ta med allt jag har Hahaha!!!! Men aja Bloggar senare hejdå / Jessica <3<3


Hej, nu så kollar jag på tv med min mormor...

Hej, nu så kollar jag på tv med min mormor för att mamma och min låtsaspappa e i London som ni vet<3 men aja har inte Mkt att säga men jag Bloggar senare ikväll Hejdå / Jessica <3<3<3<3<3


Hej<3 jag kollar på film nu och mamma och ...

Hej<3 jag kollar på film nu och mamma och min låtsaspappa ska till london imorgon<3 jag vill oxå åka till london men jag fick inte=( men ibland e det så men aja jag Bloggar senare ikväll Elr imorgon<3 hejdå / Jessica <3<3<3<3


Hej! Nu är jag på bussen och ska åka till ...

Hej! Nu är jag på bussen och ska åka till tumba<3 men jag Bloggar när jag kommer fram hejdå / Jessica<3


Heej, idag har jag varit i skolan haha och...

Heej, idag har jag varit i skolan haha och det var skit tråkigt! Vi fick städa! Men efter så fick vi julmust och godis och en macka och sen pepparkakor mums haha<3 men sen ska jag till någon hall och kolla när 9: orna ska sjunga, nu kommer mitt tåg! Den var försenad! Jag hatar tåg på vintern dem är alltid försenade! Men nu Bloggar jag från min mobil så men jag fick nummret av Lollo och nu är det rolig att Blogga när jag inte är hemma så jag kan Blogga mer nu men aja åker tåg nu och det är gammalt tåg jag hatar dem! Hahah men aja inte Mkt man kan göra så men jag gå inte Mkt att säga just nu men jag Bloggar när jag kollar på när 9: orna sjunger men aja hejdå / Jessica <3


Godmorgon! sitter på bussen nu. Den kom li...

Godmorgon! sitter på bussen nu. Den kom lite sent men aja det händer ibland<3 jag har inte Mkt att säga men förlåt att jag inte Blogga innan jag skulle sova men jag kollade på ett program som var jätte bra men aja jag Bloggar senare idag<3 hejdå / Jessica <3


Hahahahahahahahahaha förlåt jag skrev lite...

Hahahahahahahahahaha förlåt jag skrev lite fel i förra inlägget Hahahahaha men aja ni fattar ändån<3 hejdå / Jessica <33 PÖSS PÖSS


Heej, jag ligger nu :) sängen haha misstol...

Heej, jag ligger nu :) sängen haha misstolka inte men jag har tråkigt...... Aja men min gammelfarmor i telefon och hon bor i usa men asso hela min släkt på min passar sida bor i usa Och mammas sida bor här i sverige<33 Men jag Bloggar från min mobil och jag kollar på byggfällan <3 asso jag kan fan inte fatta att vissa människor e idioter som vissa e som liksom gör så, ni som kollar nu <3 Men jag har varit inne på fb och så har jag varit inne på msn och jag prata med min kompis och hon går i 6:an men inte i min klass.. Men imorgon börjar jag klockan halv 9 och sen vi går i skolan till kl 11 och det kommer att vara skönt men vi ska typ ha någon julsång i någon hall i tumba men aja vi ska vara där klockan kvart i 4..... Jag har tråkigt... Det är reklam nu på tv Hahah men jag hatar reklam jag fattar inte varför det finns! Vem tycker att reklam är dumt Komentera! Aja jag Bloggar innan jag ska sova!<3 hejdå / Jessica<3


Heej:) jag kollar på film nu :) har tråkig...

Heej:) jag kollar på film nu :) har tråkig och jag e jätte hungrig:) im är det avslutning och jag vill ha en tomte mössa:-P haha:) men aja jag Bloggar senare:) hejdå / Jessica


Heej:) nu sitter jag vid bordet och äter, ...

Heej:) nu sitter jag vid bordet och äter, jag äter med Lollo och diana:) idag har jag varit i skolan och det var hansa roligt men vi kollade på film en film som jag har sett typ hundra gånger a det var kalle och chokladfabriken:) aa men jag vet inte vad vi ska göra nu men jag Bloggar senare:) hejdå:) / Jessica:)


Hej !!

Hej jag har varit i Huddinge idag med Lollo och det var roligt, jag köpte julklappar och så åt jag på Donken där och det var gott!!! =P.

Men när vi skulle åka hem så hände värsta saken asso vi skulle åka buss och då såg vi att man inte kunde åka tåg mellan Flemingsberg och Älvsjö. Vi fick reda på att det var någon person som hade typ tagit livet av sig eller dött för att den ramla ner på spåret, men det var ambulanser och poliser och ett helikopter och brandbilar där. Alla fick åka buss för att alla tåg var insällda mellan Flemingsberg och Älvsjö och det var kaos på bussarna. Men jag kom hem och det ända problemet är att jag var borta och min lillebror tog inte med nycklar till skolan och om han har kommit hit en gång så var jag ju inte här och nu vet jag inte vart han e. Så det är lite läskigt men inte så för jag vet att han måste ha gått tillbaka till skolan.

OMG !!!! MAMMA RINGDE TILL SKOLAN OCH HAN VAR INTE DÄR OCH HAN ÄR INTE HEMMA HELLER SKIT !!!!!
JAG SKA NU GÅ UT OCH LETA JAG KOMMER OCH SEN JAG BLOGGAR EFTER OCH JAG SÄGER VAD SOM HÄNDE EFTER!!!


Tur han var på skolan .... Han kollade på film och jag blev hur rädd som helst....
Men aja jag ska ta det lungt lite för jag fick nästan hjärtattack!!!! Men aja jag bloggar sen hejdå / Jessica

Tja <3

Hej, jag vaknade nyss av att min låtsaspappa kom in och väckte min lillebror, jag är ledig idag och det ska bli så skönt!!! Jag älskar att vara ledig !! Vem gör inte det, Men asso jag saknar alla mina vänner i visättra som sagt men jag ska försöka att vara glad och inte ledsen. Men idag kanske ska va med Lovisa www.lollobff.blogg.se men aja och jag hoppas att hon ringer för hon glömmde att göra det förra gången men aja.

Min lillebror dricker varm oboy mums.. Men jag ska oxå göra varm oboy snart efter jag har bloggat klart.
Men min mobil e fortfarande cp!! Asso mina låtar och allt e fortfarande borta jag hatar min mobil, men jag ska kolla med de jag köpte mobilen av men då måste jag åka till Huddinge...

Men aja om jag vill ha mina låtar så måste jag väl åka dit. Men jag skriver ett nytt inlägg sen....
Ha det bra så länge!!!

Hejdå / Jessica

Älskar den här låten !!!

Jag älskar den här låten, gör ni det ?? Komentera


RSS 2.0